~KENALAN SHHS~

05 August, 2009

~CHE MAIYRA DRIVE A CAR~


...huhuhu.... baca tajuk mcm 'real' jerk... che maiyra yg baru umo 9 bulan 'plus2' tuh bawa keta...ihikksss...'unbelieveble'.....;))

Weh, aku acah jer rr... manalah sampai kaki che maiyra ekk... nih lah aku nak citer sket...citer bergambar pasal che maiyra aku nih...hehehe...

Mula2 tengok gambo nih dulu....


...ngeh..ngeh..ngeh..bergaya sungguh anak aku sorang nih...cam betul2 jer dia bawa keta tuh....

Bukan apa kan...semenjak dua menjak boleh2 diri nih, kalo dlm keta mesti dia nak pegang 'steering'. Cam tak sabar2 dah nak 'drive' keta...kui...kui...kui...


Itu abah che maiyra rr yg ngajo tuh... Dah anak dia asyik nak duk kat 'seat driver' jerk dlm keta tuh...Tengok rr tuh... macam betul2 jerk dia bawa keta tuh...

Dah..dah... tuh...meh kat ibu nih che maiyra oii...huhuhu....


Hishh...bertuah sungguh budak sorg nih....;p

Oklah...ibu kasi can rr...meh pndang sini che maiyra, ibu nak amik gambo...nak wat tatapan pmbaca setia blog ibu (ada ke..??)...;P


Comeyy tak saya... ??..hehehe...

Oklah kengkawan...nih jer r citer aku tuk ari nih...;))

cau cin cau

3 UNTUKKU:

AbQar|'s said...

che maiyra oiii...berjalan ler dulu sayang..baru ler lajo bawak keter tolak yer?...kui kui kui..cayangggg maiyra ummi!!...

ILA said...

Che Maiyra..sila request keta mainan dari ibu..bley???
tak yah le nak kaco stereng keta beso tu lagi..kang kalau terlajak che maiyra mana reti nak tekan break..hehekkk:p

izman said...

sabar dulu che maiyra, tunggu kaki panjang dulu ye, tak sampai kat minyak dan brek lagi.

~TDD~