~KENALAN SHHS~

30 July, 2009

~MENJAWAB TAG~


Hari nih aku tak brape busy sgt...so, pas jln2 kat blog che ena aku jumpa lak tag nih...sbb mood aku agak baik ari nih, so aku rasa cam nak buat jerk tag nih...kekeke...
(ko ok kan ena..hehehe...)

1. Bekas kekasih saya adalah :-)
...seorg lelaki...(takkan pompuan kot...;))

2. Saya sedang mendengar :-)
...perbualan telefon rakan ofis yg sdg berkira menempah makanan...;))

3. Mungkin saya patut :-)
...kemas bilik boss...;))

4. Saya suka :-)
...memblogging + blogwalking...;))

5. Sahabat-sahabat baik saya :-)
...akak nor + akak ieta + adik2 iparku & yg jujur b'shbt dgnku...;))

6. Saya tak faham :-)
...naper ramai org suker cari salah org lain dr akui kesilapan sndiri...;((

7. Saya kehilangan :-)
...kasih seorg saudara yg kian jauh hatinya...;((

8. Ramai yang kata :-)
...ramadhan dah dekat, skjpnyer masa berlalu...;))

9. Makna nama saya :-)
...hehehe...wanita yg mulia disisi PENCIPTANYA...;))

10. Cinta itu adalah :-)
...lebih manis selepas pernikahan...;))

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :-)
...asyik membaca berita harian hari nih...(citer psl beras...;))

12. Saya akan cuba :-)
...dIeT...aaAArRRgGGhHHhH...;))

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :-)
...sampai bila2...;))

14. Telefon bimbit saya :-)
...Nokia & Nokia...;))

15. Bila saya terjaga dari tidur :-)
...bangun & terus ke bilik air...;))

16. Saya paling meluat bila :-)
...org masih suker salahkan org lain dr akui salah sndiri...;((

17. Pesta/Parti adalah :-)
...tmpt yg bising & tiada ketenangan...;((

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :-)
...rabbit...;))

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :-)
...of coz ms umo 20an...hehehe...;))

20. Hari ini :-)
...hari keje, buat keje, m'blogging...;))

21. Malam ini saya akan :-)
...masak 'blackpepper steak' kot...hehehe...;))

22. Esok saya akan :-)
...pegi keje cam bese...;))

23. Saya betul-betul inginkan :-)
...kebahagiaan hidup bersama hubby & anak2...;))

24. Ketika saya lihat wajah saya di cermin pagi ini... :-)
...tersenyum sambil mengenangkan che maiyra...;))

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :-)
...giant + tepi pantai (kat umah)...;))

26. Makanan barat atau Jepun :-)
...of coz' makanan barat...;))

27. Bilik yang terang atau gelap :-)
...dua2 tak suker...;))

28. Makanan Segera adalah :-
...'junk food'...;))

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :-)
..."ntah apa2 ntah"...;))

30. Siapa yang anda mahu TAG? :-)
Sama cam che ena gak rr…pada sapa yg baca entry ni sampai abis…apalagi jawab ler….
(hahaha aku 'copy cat' gakkss... wakakaka...)

3 UNTUKKU:

izman said...

sebab tak de nama utk tag, aku tak rasa bersalah nak buat. tak buat la...

Fadh Rahman said...

nasib baik aku xbaca sampai abis kui kui kui

ummuabdullahsyaakir said...

Salam kak,insya Allah klu ada msa nnt saya buat sbb saya abis baca 1tag..hehe

~TDD~