~KENALAN SHHS~

22 August, 2009

~2nd CONTEST : SALAM RAMADHAN~



Assalamu'alaikum seme....

Wahh... tak sangka betul kita semua masih dipanjangkan usia untuk menyambut bulan mulia yang penuh keberkatan ini.. Macam tak percaya pulak aku boleh jumpa lagik bulan Ramadhan 1430H. Tahun sebelum nih aku dpt puasa penuh 30 hari. Iyalahkan, masa tuh che maiyra still duk dalam peyut aku kann... Tapi tahun nih..kekeke...(pelik pulak kann kalo leh puasa penuh...ihikksss...)

Oklah... sebenarnya entry kali nih adalah sebab aku nak merealisasikan hajat aku sblum nih... Tak kiralah org suker ker tak suker ker... Aku tetap nak wat 'contest' gakkss. Entah naper ntah rasa cam teruja jerk nak bagi hadiah ke orang...ngeh..ngeh..ngeh...;))

So, aku bagi nama 'contest' aku yang kedua nih....

~NOSTALGIA RAMADHAN~

Syarat-syarat :~

1. Anda mesti jadik follower http://ima-shhs.blogspot.com dan add ima shhs di blog anda...
2. Paparkan cerita tentang kisah lucu anda di bulan ramadhan yang paling manis dan tak dapat anda lupakan tidak kurang dari 100 patah perkataan...
3. Mulakan cerita itu dengan ayat ini....
KISAH INI BERLAKU DALAM TAHUN ....... KETIKA USIAKU ........
4. Cerita tersebut juga mestilah cerita yang asli dan tidak di 'copy' dan anda juga dibenarkan 'upload' gambar mengikut kreativiti anda...
5. 'Publish' kan cerita anda dimuka depan blog anda dan 'link' ke blog ima shhs...
6. Bila dah siap, sila tinggalkan komen di 'entry' ini...
7. Penyertaan bermula dari 22 Ogos, 2009 dan
berakhir pada : 19 September, 2009 (Sehari sblum birthday hubby aku...;))

Pemenang :~

Akan ditentukan oleh juri yang telah dilantik sendiri oleh ima shhs. (yang pasti juri2 ku bukanlah blogger...;))

Hadiah :~

hehehe...nak tau jugak ker...;)) adalah....surprise...!!
yang pasti berbaloi ler dgn penyertaan korang seme tuh...
(kemungkinan besar ada hadiah utk 2 ke 3 pemenang....;))

Itu jer kot...so, marilah ramai2 mencuba nasib...mana tau ader tuah korang ker ekk....:-))

Akhir kata : Selamat Berpuasa Untuk Korang Seme !!

2 UNTUKKU:

izman said...

aku confirm masuk contest ni sebab 'saya pun nak memang jugak'

malam ni atau esok aku publishkan entry aku.

hadiah tu ko tulislah nama aku siap2.

izman said...

aku dah tak sabar terima hadiah kemenangan ni. ko tutup awal sikit tak buleh ke?? kuang.3x.

~TDD~