~KENALAN SHHS~

23 July, 2009

~APC 2007 & 2008~


Aduhhh...penatnyer wehh..!! Sbnrnya aku baru balik dari HQ aku rrr... Penat campur ngantuk...huhuhu... Tapi semangat laks nak citer pasal majlis yg aku hadiri td...Bukan apa, walaupun aku tau kebykkan dr 'ofismate' aku tak pernah baca pun blog aku nih, tp aku nak jugak ucap tahniah diatas kejayaan diaorg ari nih...(walaupun award belated...)..:))

Tadi di HQ ofis aku dah buat satu majlis penyerahan APC tuk tahun 2007 dan 2008... Walaupun namaku tak tersenarai tp aku tetap berpuas hati kerana perjuangannya akhirnya berjaya jugakk kann.... Perjuangan apa, biarlah aku dan org2 yg kenal aku jer faham ekk... Walaumcmanapun, korang yg baca blog aku nih jgn pelik lakkss kan... Ialahkan, ofis aku baru wat APC 2007 & 2008... Sedangkan skrg dah masuk tahun 2009....Belated lak tuh...huhuhu...

Belated tuh perkara biasa rr kann. Yang penting penyampai anugerah hari nih yg buat semua patut rasa dihargai. Sbb penghargaan yg diberi hari nih disampaikan oleh BIG BOSS aku yg mana satu Malaysia kenal dan mungkin satu dunia kenal kot..(aku rasalah kann...;p A handsome n goodlooking man... Adorable n kind... n exct2... The one n only Hiss Royal Highness, The Crown Prince Of Pahang...:))... Ialahkan susah nak dpt bersama HRH nih...hehehe...

Wokehh.... kat sini aku nak ucap selamat dan tahniah kepada ;

1. My lovely friend ; kAk NoR..........u go girl !!
2. My lovely sister ; KaK iEta.........chaiyyokk...chaiyyokk !!
3. My lovely tok ; tOk BiE............marvelous !!
4. My sedara ; KaK LaH.........great !!
5. My sedara also ; ChE WaN........very nice !!
6. My sedara 'sabit' ; MaN.................be good !!
7. My reference ; uStAz NiK.......i like !!

and

My friend uncle;cHe KaDiR - My new friend;kAk LiZa - My old friend;HiShAm ; kAk DuRa ; kAk KeNnY ; kAk KaY - My new ustaz;uStAz AzMi....

Setelah aku 'total' kan 10% hasil keuntungan yg aku perolehi drp wang yg dimenangi bersama 'award' yg 'ofismate' aku dpt td kerana menyimpan rahsia di bwh OSA (Akta Rahsia Rasmi) yang mmg S.U.L.I.T...aku rasa mmg kayer rr aku pas nih...boleh gih aji balik ari...wakakaka...:)) (sambil hati baik aku berkata : giler apa dak ima nih...huhuhu...)

Apapun, TAHNIAH lah untuk seme penerima... Bak kata HRH...."Tahniah untuk yg menang, yg tak menang jgn kecil hati pulak yerk..." sambil tersenyum penuh makna...

Mana tau kann lepas ni penerima tahun akan dtg bakal menerima hadiah yg lebih 'havoc' lagikk dari yg hari nih kann...hehehe...(sambil hati berdoa yg terbaik buat semua...amin..)

Sampai sini dulu....Adios !!

0 UNTUKKU:

~TDD~