~KENALAN SHHS~

24 March, 2009

CUTI SEKOLAH ePiSoDe 2...


Ni lak citer aktiviti lain yg berlaku pd aku masa musim cuti sekolah yg lalu... apa lagi gih kenduri kahwin ler... Ramai tul sedara mara kahwin... Pendek kata di ujung2 minggu musim cuti sekolah nih takyah lah sibuk2 memasak....;)

Best rr tgk org kahwin... Tingat masa majlis kahwin aku dulu...hik...hik...hik....;p

Kat bawah nih aku kongsi r sket gambo2 kenduri kahwin yg aku dah pegi dlm cuti sekolah baru2 nih... Tp jgn marah lak bila tgk gambo2 tuh... Ialah kan nak amik gambo pengantin dah ramai 'cameraman' nya....huhuhuhu... Hadap jer rrr.....;p

Khemah2 yg byk...



Bumbung khemah kahwin...




Org2 yg tgh mengadap makanan....




Suasana di bawah khemah...




Makan pun dah kenyangkan.... so, ni gambo hari last cuti sekolah yg aku gih kenduri....




Balik dulu tuan rumah !!


Sempat amik gambo bunga manggar !! 
(ABis bebudak amik buat main)



Dan ini jalan pulang daa....



Adios !!

2 UNTUKKU:

Fadh said...

he he he...nie tahap ketagih kamera nie he he he

ima shhs said...

Fadh :

Alah cikgu bukan ketagih lah... dah boring amik gambo org...hik...hik...hik...:p

~TDD~