~KENALAN SHHS~

24 March, 2009

CUTI SEKOLAH ePiSoDe 1...

Cuti sekolah seminggu…!! Pada awalnya aku dah amik keputusan nak b’cuti juga. Kalo tak seminggu pun dpt cuti 2 ke 3 hari pun ok gakkss.. Tp mnusia mrancang, Allah jga yg mnentukan sgalanya… Apa yg aku rancang b’laku sbaliknya…

Pd Isnin mlm Selasa, mak aku dpt call dr cousin aku yg dkejarkn ke spital krn masalah jantung… Pd awalnya aku buat slamba jer bila dpt tahu citer tuh… Tp slamba tu jd serius bila ‘kawan’ cousin aku tuh call lak kata cousin aku dlm keadaan yg agak mmbimbangkn. Maka b’mula lh episod risau dihati mak aku…

Mak aku minta tolong aku n hubby bw dia ke KL utk mlawat cousinku itu. Mak aku kata dia akan rasa ralat hati kalo tak dpt tgk cousin aku tuh… So, Selasa mlm lebih kurang kul 9:30 aku, hubby, baby MaIyRa, mak & abah sekereta bertolak ke KL. Sampai di umah akak ipar aku lebih kurang kul 1.00 pg terus kitaorg zzzzzzzzzzzzzzzz......

Soknya pepagi mak aku kata cousin aku tu rupanya ada di Hospital Serdang... sblum ni ingat dia kat HKL... Jd lebih2 kurang dekat2 waktu melawat kitaorg pn gih ke spital tuh... Dkt jer dr umah akak ipar aku tuh...

Di pintu depan Hospital Serdang...




Adusshh... pilunyer ati aku bila tgk cousin aku tuh... Mak aku pn muka sedih jer... Ialah, dia nyer mak dh lama meninggal dunia (mak dia tuh kakak mak aku-mak angkat dia), ada mak kandung tak pernah amik tau sal dia (sibuk nak ber**** jerr...), bapak kandung dah meninggal dunia gakkss..., adik-beradik kandung huru-hara, pernah nikah tp bekas suami asyik ugut nak bunuh dia jerr...(bekas suami addicted 2 ****)..... Adoi aiii... Mcm sudah jatuh ditimpa tangga... Dia nyer sakit jantung tahap kritikal gakkss... Sbelah badan dia tak leh gerak beb!! Darah tak sampai ke otak.. Ubat pun tak leh jalan kut mulut, doktor inject kut perut....:(


Itu citer sedih rrr kann....


Walaumcmanapun aku nak bg kredit rr kat Hospital Serdang tuh... Canggih nyer spital tuh mmg aku tak jumpa kat tmpt aku... Yg paling aku tertarik skali kat setiap floor nya ada taman selain facilities nya yg mantop gitu..!!


Nih ada aku amik gambo2 tamannya.... Cantekkk....!!





Permandangan taman dari tingkat 6...





Sayup2 jer bangunan2 lain....:p





Ok rr... Rasanya kali nih byk gak aku menulis... Tp minggu nih mmg rr stress sket. Ingat cuti skolah leh rr berkemas barang2 tuk pindah umah. Alih2 lain yg kita rancang lain lak yg jadi... Apa pun aku ttp percaya pd janji Allah...

Aku stress rrr minggu ni... Korang stress tak ?? Kat bawah nih ada tips utk menghilangkan stress dgn cara urutan leher dan bahu... Aku amik kat spital aritu... Cuba rrr... Aku dah cuba... Bestt...!!!





Adios !!

0 UNTUKKU:

~TDD~