~KENALAN SHHS~

30 March, 2009

CANDILIER OH CANDILIER !!


Hari Sabtu baru nih aku ke kedai lampu dgn hubby aku... eskot bersama baby MaIyRa, akak ipar aku, dua org adik ipar aku n of coz si comeyy hadi...:) Adoii aii... mabuk lampu aku dibuatnya... Apa ke tidaknya, tujuan aku dtg sbb nak beli lampu dinding jer... alih2 candilier nyer gambo yg aku snap dulu..!! Mak aii... cantik tuh mmg r canteekk...tp harganya ada yg menjangkau puluhan ribu... hurmm...

Ni antara gambo candilier yg aku smpt snap...




yg ni lak merahhh gitu...




Ni harga kat RM 50 ribu gitu...




yang itam maroon ni nampak elegan gitu...




yg coklat nih agak menarik perhatian aku...




harganya pun tak ler mahal sgt....



Amacam seme... lepas tgk candilier nih ada hajat nak beli tak... aku saja jer wat2 tanya walhalnya aku sendiri pun tak beli candilier tuh... Keputusan aku tetap jitu, aku dtg nak beli lampu dinding, so lampu dinding ler yg aku beli.... tokey kedai tuh takkan berjaya pengaruhi aku...:))

Oklah tu jer ler dulu... Nnt aku tunjuk ler kendian gambo lampu dinding yg aku beli tuh... Hubby aku dah siap suh adik dia pasang aritu....:-p

Adios !!

5 UNTUKKU:

LoVEaQshA said...

La zura ingtkan akak nk bli tue...
akak bila nk continue agenda kita..ym ofsi zura kna blockla..aritue nyer cr xhbs lg..hehe

ima shhs said...

Heheheh... tak moh r beli candilier tuh...:p

Patutlah sari dua nih ym tak on... Bila2 yg zura free beritahu akak k...:)

Adios !!

PuteriSatu said...

nampak mewah ye...

My Blog said...

kalau gitulah herganya.. tak beli aar aku.. tak berapa nak mamp...

LoVEaQshA said...

Akak zura xleh nk smbg kat blog akak,kna block..huhu

~TDD~