~KENALAN SHHS~

10 June, 2009

Syyyy..... Dah sampailahh...


Dalam kesibukan aku menyiapkan tugasan yang diamanahkan pdku oleh '2nd bos' ku bukan bermakna aku melupai dunia 'maya' yg sering aku jelajahi dan blog2 kengkawan yg sering aku jengah... Hari2 biasaku spt kebiasaannya pasti ku selusuri dunia ini. Namun tuk menulis di sini mmg memerlukan aku khusyuk menekan butang2 keyboard dan kerana itulah, inilah entry pertamaku yg mengetuk pintu bulan jun 2009....

N3 hadiah untuk bapa sempena Hari Bapa...

Syyyy..... Dah sampailahh...


Sehelai Kemeja Batik Fuji yang ku order melalui dunia 'maya'... Cepat sampainya. Mlm senin oder pg rabu sampai... Hai...senyumlah org yg dah jd abah tu...kekeke...

Tgk rr kat bwh nih...

^
^
^
^
^


Siap dpt free gift lagik...

aku snap gambo pandangan depan n blkg (sian tukang pegang..kui..kui..kui...)

dan akhirnya penerima hadiah terus menggayakan hadiah yg telah diberikan padanya....


Cantik ker weh baju tuh... Katanya sehelai satu design... Sbnrnya aku tau dah lama dah hubby aku dok 'usha' website yg jual baju tuh... So, aku bikin seperias lah sket ke dier... Suker tak yang... :p Suker ler tue...hik..hiks..hikss...

Ok, dikesempatan ini aku jua nak mengucapkan Selamat Hari Bapa untuk ABAH tersayang, untuk abangku yg juga seorg ABI (panggilan che Maya tuk abah dia), untuk birasku Ablong (yg bakal jd BABAH ujung taun nih), untuk birasku BABA (Bapanya si Hadi comeeyyy..), juga tuk bapa2 saudara che Maiyra : Ayah Chik, Ayah Teh, Ayah Su, Chik Yie...

Teristimewa tuk yg tercinta, semoga Abah che Maiyra akan tabah, cekal dan sabar menyelusuri hari2 yg bakal mendatang sebagai seorg Abah dan suami...Insya Allah...:))


11 UNTUKKU:

Ena said...

ima... cantekkk..
wpun nampak simple tp design dia ok.. bape hengget tu?

ieyla said...

Pandai akak pilih...cantik...

LoVEaQshA said...

wah msti abh che maiyra happy dpt prezie bju kn!!~
zura pn nk wish happy father's day utk abh che maiyra..
hope nx yr zura n hubby dptla clbrte ari2 yg bhgia nie kn!!~
wish me luck ok sis!!~

ILA said...

wahhhh..kembang kempis C Abang dpt advance hadiah smpena hari bapa ye..
sesuai ler..di gayakan dgn kain pelekat gitu;)
sehelai= 1 design???
ermm..sangat menarik!!
meh ler..share laman web tu dgn ila..
bley usha2 sikit;)

arsaili said...

salam..esok kan father's day..anyway selamat hari bapa to ur beloved

ima shhs said...

Ena : Cantekk ker...kekeke... Harga nyer RM58 hengget jerk.. campur RM6 kos penghantaran = RM64 hengget... Ok lah rasa tak rugi beli sal hubby leh wat gih keje...kan...:P

ima shhs said...

ieyla : iyer ker pandai... tochey..tochey... Pasni leh beli ke cik abg laks kann...:))

ima shhs said...

zura : abah che maiyra kata tima kasih...:) Akak akan sentiasa doa tuk zura n hubby k...Insya Allah adalah rezeki korg tuh..

ima shhs said...

ila : ...kekeke...maunyer tak mengembang...:P
Kalo ikut iklan tuh gitu r...sehelai satu design...ni web dia :-

www.bazarkelantan.com

ima shhs said...

arsaili : thanks to you...if u also a father..i wish the same to u..:))

Boleh giteww..!!

Kak Zue said...

Salam Ima. Terima kasih singgah ke blog kak long. Salam kenal dari kak long zue

~TDD~