~KENALAN SHHS~

29 May, 2009

KURSUS BULAN MEI EPISOD 1


Tara.... sajer bagi gambo itam putih tuk mulakan citer...heheheh...



Untuk pengetahuan korang semua, awal2 bulan mei jer, lepas aku celebrate my 6th years anniversary, aku dah kene gih kusus... memula tuh mmg r borink kann... sbb kusus yg first tuh seme staff kene paksa dan rela hati gih... tapi lepas aku ikuti kusus tuh, behh gak...huhuhu...


ni masa kusus baru2 nak mula. pengerusi majlis berucap dulu

Kusus tuh sbnrnya kusus motivasi budaya kerja cemelang. Kan aper kan, pakar motivasi yg duk bg motivasi kat kitaorg tuh mmg behh rrr... Thumbs up to him... Haa... korang pernah dengar n tgk pakar motivasi yg nama HAJI HUSHIM tak... Selalu lah gak dia tuh kuo kat TV... Kalo korang suka dgr mende2 yg ada kaitan dgn motivasi diri, musti korang biasa dgr nama tuh...


awal2 lg dia dah paksa kitaorg wat icebreaking...sonok..!!

Pas wat icebreaking dia sambung smula motivasi dia.. Tp yg aku peliknyer, setiap apa yg dia ckp tuh mengena jer... Cnthnya sal org yg pandai ckp tp tak tau buat keje...ataupun lelaki yg pendiam yg paling bahaya... kan aper kan.. diam2 sedor2 ader aweksss....(selisih malaikat lah woit..!!)


seme staff khusyuk mendengar...(khusyuk kerr...)

Kalo korang seme nak tau, kebetulan aku antara org yg duk kat seat depan2...yg mana satu, tu korang kene teka2 r sendiri...:)) Semangatlah tuh kononnyer...:p Hurmmm...staff kat ofis aku kannyer ramai pun... Tu pun nampak ramai gak sbb kumpul seluruh daerah kat negeri Pahang nih... Kalo tak lg ciput jumlahnyer...

tu gambo hj hushim yg paling dekat yg aku leh amik..heheheh

KERJA SEBAGAI IBADAH...tu antara tajuk yg hj hushim bentangkan.... Tapi terkadang aku pelik gak dgn org yg wat main2 jer sal keje... mcm ofis bapak diaorg jerk...adushh... nak citer pun tak kena...korang paham2 jer lah yerk... sbb kebykkan kiter pun adalah org2 yg sedang bekerja, pernah bekerja dan akan bekerja kann...huh...


yg nampak kepala tuh sbnrnya bos aku yg no. 2 (ikut hirarki kat ofis)

Oklah... tujer lah citer sal Kursus Budaya Kerja Cemelang tuh... Semoga kiter seme dapat membudayakan kerja yang lebih cemerlang di masa2 akan datang... Insya Allah...




1 UNTUKKU:

Unknown said...

wahhh byk n3 yg sidimpan ek kak...
cpt publish kak, tak sabar nak baca ni hehehehe

~TDD~