~KENALAN SHHS~

22 April, 2009

..::Sunyi rr Duniaku::..

Tensionnnyeerrrr pg2 nihh.... handphone aku buat hal lerrrr..... Pepagi td masa aku dgr bunyi alarm kat hp aku tuh... tup tup tetiba bunyi cam benda jatuh... of coz' rr hp aku tuh dah byk kali jatuh sblum nih...tp kali nih teruk betul jadinya....pecah2 jd skrin dier...adoii aii...aku tak kisah pn nak antar repair tuh... tp kalo dia lama kat kedai tuh....sunyi rr duniaku...!! mcmana nak amik gambo.....mcmana nak update blog...!!! Handphonekuuuu.... jgn tinggal daku...huhuhu....Tensionnnnnn nyerrrrr.....:((



9 UNTUKKU:

Ena said...

alamatnye kena beli henpon baru la tu ekekeke

ILA said...

OH yeahhhhh!!!cukup bulan dpt hp baru..congrate ima!!!

(saje jer..nak bagi cool:D)

LoVEaQshA said...

Akak tue cam nk suh bli br jer...
Ala xlehla kita bersms wat ms terdekat nie..
huhu

ima shhs said...

Ena : Alah sedeyyy taw nak berpisah ngan hp tuh...huhuhu.. byk kenagan maniss gitu...:-(

ima shhs said...

Ila : Hurrmmm.....frustlah ila...huhuhu...

p/s : jgn lupa amik award k...!!

ima shhs said...

Zura : Tulah pasal zura... nak beli ke tak nak ekk...???!!! (",)

Fadh said...

alaa beli jer yg baru...ko kan byk duit he he he...err...award tue boleh amik ker? semua2 ker?(xmalunyer aku ha ha ha)

ima shhs said...

Fadh : alhamdulillah...moga byk jugak duit aku nnt...hehehe

award tuh ker...a'ah lerr...amik ler...jujur bg nih tau..ahakkss...:-))

Fadh said...

dah ko beria sgt nak bagi maka nyer terpaksa laa aku amik...kang kecik hati plak.

~TDD~