~KENALAN SHHS~

10 February, 2009

Assalamu'alaikum.....

Pertama kali menulis, apa yang perlu ku ceritakan.... ahakss....

Aku hanyalah insan biasa....;-p

Sebelum bermula....(tanpa mereka siapalah aku...:-p
Salam yang teristimewa untuk suami tercinta, buah hatiku MaIyRa (luv' ya...;), Ibuku dan Ibu mertuaku, abah, abang & kak liza (baby MaYyA...;), kak & abg long, koyie, cdah & din (xpsecially HaDi..mmuuaahhH...;), achik, yah, ateh & man... Al Fatihah untuk arwah Che'(walaupun kau tak ku kenali tapi aku yakin kau menyayangi...;-)...(& untuk sebuah keluarga yang dekat tapi jauh...:") Semoga   kalian semua berada dalam lindungan Allah SWT...amin...

Apa lagi yerk... 

Hari ni berlalu spt biasa. Tapi aku rasa banggalah sket ari nih sbb baby aku dah masuk 4 bulan. Bukan apa, aku jadi gumbira sbb bukan senang nak dpt anak beb!! Hari ni aku bw anak aku gih chek up bulanan. Tp utk 4 bulan nih tak ler kene inject...huh... serun beb!! Dah 4 bulan baru berani nak citer sal baby girl aku tuh...heheheh...
 
Di lain masa akan aku citerkan pengalaman aku bersabar, menanti, menunggu dan melahirkan... Huhuhuhu....

Ini gambo terbaru baby girl ku.....


Ini lak gambo sepupu2 dia....



itu jer lah wat sementara nih... Kalo aku ada idea lain aku post lagi.

Adios...!!

0 UNTUKKU:

~TDD~