~KENALAN SHHS~

11 March, 2009

DUNIA ZAMAN SEKARANG !!



Hari ni aku pergi keje cam bese… Lepas jer aku turun dr kete cam bese r aku jalan menuju ke ofis aku… Kebetulan aku langkah ler longkang. Alih2 mata aku tertangkap pada 2 objek yg elok jer parking dlm longkang tuh… Adoiaiii…. Nak sebut pun aku rasa semcm jerk… Hurmmm….

Apa nak jadi rr dunia zaman skrg nih… Buang sampah merata2 tuh dah satu kes. Takder kesedaran sivik langsung !! Yg lain2 tuh aku maleh nak komen byk2. Tp alangkah sedihnya kalo yg mggunakn dan yg buang benda tuh org Islam… Dah lah lokasi aku lalui tuh berhampiran masjid negeri di negeri kelahiranku… :(

Untuk membuktikan citer aku nih, kat bwh nih aku ader amik gambo benda2 tuh… Mintak simpang jauh2 mende2 gitu Ya Allah….!!

Ni lah benda nyerrr....

Pandangan lebih dekat !!

Wallahu’alam...

0 UNTUKKU:

~TDD~