~KENALAN SHHS~

27 February, 2009

FEBRUARI 2009


Kebelakangan ni busy tul aku... Kerja kat ofis... Hal2 di rumah... Ofis aku antar aku gi workshop rrr... Adusshh... Nak update blog pun tak sempat... Masa ni baby aku tgh `beradu'. So leh ler aku update blog jap....

Apa yg aku nak story n gambo2 yg nak aku share nih adalah apa yg berlaku pada aku bermula dari hari sabtu 21 Februari 2009....

Di pagi yg indah hari sabtu yg lalu, mak abah aku wat keputusan nak gih makan2 tepi laut... so, pepagi tuh kitaorg pun siap2 r wat nasi lemak, sandwich, air panas/sejuk... Suami aku lak tak dpt ikut awal coz dia ader keje sket... Aku kene gih dulu dgn baby mAiYrA... Jadi aku naik ler kete abah mak... Tempat tuh kannyer jauh sgt dari umah mak abah aku... Tapi sbb sajer jer nak release tension... Ahakkss...

Ni gambo2 baby MaIyRa sepanjang perjalanan ke Pantai *****



Sudah makan2 kat tepi pantai tuh terus r aku bw seme2 org gih umah mother in law aku. Kan nyer jauh pun dari pantai tuh.... Heheheh.... Gumbira beb !!

22 Februari 2009 - Ahad

Adusshh... Sedih beb !! Aku dipaksa rela.... auucchh...!! Pepagi tuh aku siap2 packing2 baju. Kene gih ofis pg tuh.... ABiissshh kualiti time aku dgn familiku... Waaaaaaaa..... 

Pagi tuh ada program motivasi utk seme staff kat ofis aku. Sempat gak r aku amik gambo masa tgh dgr motivasi tuh....


Best gak motivator tuh berckp. Bersemangat gak ler aku. Kannyer aper, selama nih rasa cam duk dlm gua jerk... Yg kedengaran hanyalah suara2 burung berkicau-kicauan (singing bird's) Hahahahaha....Ayat tuh aku amik dr seorg shbt aku... jgn mare suffiah....;-p Lain kali aku buh gambo dia lak kat sini...ahakksss....>

Abis sesi motivasi aku bergegas lak ke Swiss Garden Resort & Spa, Kuantan. Ada workshop laks.. Adushh... Ponin palo den... Byk ngat memikir kot... Apapun best gak r workshop tuh. Seme sempoi gitu...!! (Big bos pun best bangettt !!)

Apa yang penting...kerjasama !!

Disebabkan aku teruja dgn lokasi aku gih workshop tuh, jadi ni aku kongsikan gambo2 Swiss Garden Resort & Spa tuh... Leh tahan gak r tempatnyer. Cuma kengkadang servis dia slow sket r... Harap2 lepas nih diaorg akan tip top rr... Walaumcmanapun, makanannyer agak memuaskan... byk seyh !!

Daftar kat sini....


Pandangan sisi...



Lobi...



Mengadap pantai + kolam....



Pandangan dari sisi pantai + kolam....



Artistik....



Cantikk....




Tanggal 25 Februari, 2009 aku pun pulang ke umahku... Cik abang amik woit... RiNdU beb !! Tak sabor nak jumpa MaIyRa... Syioknyer balik umah.  Lalalalala...... Adios !!

0 UNTUKKU:

~TDD~